воскресенье, 21 апреля 2013 г.

Модуль 11 Рефлексія

Останній модуль пройдено. Всі завдання виконано.
На протязі всього тренінгу я дізналася багато нового та корисного.
Найголовніше-я буду намагатися по максимуму застосовувати свої новонабуті знання.

 Дякую нашому тренеру  за доброзичливе ставлення, розуміння, вміння доносити інформацію, терпіння. !!!!

пятница, 19 апреля 2013 г.

Модуль 10 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб та як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора; яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів. А також я зрозуміла, що уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

четверг, 18 апреля 2013 г.

Модуль 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти,  як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні; як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів; учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

модуль 8 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес; як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;

Модуль 7 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання; як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту. Сьогодні я створила вікі-статтю та навчилась нею користуватися

среда, 17 апреля 2013 г.

Модуль 6 рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання; як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті; Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.

пятница, 12 апреля 2013 г.

Модуль 5 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів; як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів.
Я дізналася, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом, щоучнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів, потрібно зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.
Дякую своїм колегам по тренінгу та тренеру за гарні поради, які стосуються мого проекту, що виникли під час обговорення презентацій!